TESTS

In deze stap hebben we enkele zaagbladen geknipt geplooid en dan op een houten plankje besvestigd om met verschillende factoren aan te passen en te testen.

De buiging bij deze test was te groot, dus het was niet mogelijk (of toch bijna niet) om het karton te plooien.

 

Wat we nog getest hebben is met een plaat kunststof (polystyreen), daar hebben we tandjes aan gezaagd om hetzelfde resultaat te verkrijgen met de zaagbladen.

Het materiaal was te dik, we konden het materiaal niet plooien nadat de bewerking gedaan was. En je kon het “zaagblad” maar één keer gebruiken omdat de tandjes al direct bot waren.

 

We hebben dan toevallig enkele kapotte lintzaag bladen gevonden, waarmee we dan ook enkele test gaan doen zijn.

We hebben geprobeerd om zoals een perforator een cirkel uit te perforeren. Dit ging goed met een zachte onderliggend materiaal. De bocht perforeren werkte ook uitstekend om daarna dan het stuk te plooien.

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s